فهرستي از محبوب ترين سلبريتي هاي جهان فهرستي از محبوب ترين سلبريتي هاي جهان .

فهرستي از محبوب ترين سلبريتي هاي جهان

فهرستي از محبوب ترين سلبريتي هاي جهان

محبوب ترين سلبريتي هاي جهان

به لطف سرويس ناب پلاس اينستاگرام، تعدادي از سلبريتي ها ركورد محبوبيت در جهان را زده اند و ميليوني فالور دارند. در دنياي امروزي واژه سلبريتي هويتي شناخته شده مي باشد كه در صورت استفاده درست از اين هويت، مي توان به محبوبيت رسيد و الگويي براي افراد كل جهان شد. در ادامه با محبوب ترين سلبريتي هاي جهان آشنا شويد.

كريستينو رونالدو

رونالدو را كه همه مي شناسيد! فوتباليستي قدرتمند كه سال هاست كه در جايگاه معروفيت خود قرار دارد و همانند او پيدا نمي شود. كريستينو يكي از افراد فعالي مي باشد كه در صفحه اينستاگرام خود پست هاي زيادي منتشر مي كند و جزو اولين سلبريتي هاي محبوب در صفحه مجازي خود با 244 ميليون دنبال كننده (فالور) مي باشد.

آريانا گرانده

آريانا يكي از خوانندگان جوان آمريكايي است كه با توجه به حوزه فعاليتش در رده سلبريتي هاي محبوب با 208 ميليون دنبال كننده است.

راك

Dwayne Johnson معروف به راك از افراد محبوب اينستاگرام با 205 ميليون دنبال كننده مي باشد. پست هاي ويدئويي او در صفحه مجازي اش از ويو (بازديد) بالايي برخوردار مي باشد.

كايلي جنر

جنر يكي از خواهران كارداشيان مي باشد كه به وسيله برند لوازم آرايشي خود به محبوبيت رسيده است و صفجه اينستاگرامش از 202 ميليون دنبال كننده برخوردار مي باشد. هم چنين جز محبوب و ثروتمند ترين سلبريتي هاي جهان است.

سلنا گومز

سلنا را كه همه مي شناسيد. خواننده و بازيگر جوان آمريكايي كه يكي از محبوب ترين هنرمندان با 195 ميليون طرفدار در صفحه مجازي اش است.

كيم كارداشيان

بازيگر و مدل آمريكايي محبوب كه در جهان امروزي جنجالي به پا كرده است و از 192.9 ميليون طرفدار مجازي در اينستاگرام برخوردار است.

مسي

ستاره و نابغه فوتبال كه از قديم تا به امروز در رده محبوب ترين سلبريتي ها قرار دارد. مسي عضو باشگاه بارسلونا در تيم آرژانتين مي باشد و در اينستاگرام از 170 ميليون دنبال كننده وفادار برخوردار است.

بيانسه

خواننده نامدار آمريكايي كه در فهرست محبوب ترين ستارگان و سلبريتي ها قرار دارد هم چنين پيج اينستاگرام او از 156.7 ميليون دنبال كننده برخوردار است. علاوه بر دنياي مجازي و واقعيت نيز از محبوبيت ويژه اي دارا مي باشد.

نيمار

يكي از بازيكنان فوتبالي معروف برزيلي كه عضو باشگاه پاري سن ژرمن است. او در صفحه اينستاگرامش با 143 ميليون دنبال كننده در جايگاه محبوب ترين سلبريتي ها قرار دارد.

اگر مشتاق هستيد كه بيشتر درباره سلبريتي ها بدانيد و اطلاعات كسب كنيد، مطلب اخبار سلبريتي ها را مطالعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۱:۵۴ توسط:شيدا رضايي موضوع: نظرات (0)